• FEATURED POSTS
  • LATEST POSTS
  • SERVICES

Monday 14 November 2016

Aku Kata A, A! Full Movie

Sinopsis Aku Kata A, A!

Mengisahkan Amin yang bekerja di sebuah kilang terpikat dengan Aida yang berasal dari Kelantan selepas mereka terlanggar di tempat kerja. Apabila Amin semakin mesra dengan Aida, dia didampingi Iqbal yang mengugutnya supaya menjauhi Aida. Mira yang merupakan jiran kepada Amin sebenarnya jatuh hati dengannya. Hari-hari Mira cuba mengambil hati mak dan ayah Amin dengan memberi kuih. Siapakah yang akan menjadi pilihan Amin?

Pelakon Aku Kata A, A!

Azrel Ismail, Zahirah Macwilson, Keena Mentor, Eyva Zara, Fazlina Ahmad Daud, Arash Mohd, Azlan Mokhtar

Download Aku Kata A, A!

Download

Tonton Aku Kata A, A!

0 comments

Posts a comment

 
© 2011 Tolong Video
Designed by Blog Thiết Kế Share on: Download Blogger Template
Back to top