• FEATURED POSTS
  • LATEST POSTS
  • SERVICES

Wednesday 16 November 2016

Penjaga Garisan Itu Suami Aku Full Movie

Sinopsis Penjaga Garisan Itu Suami Aku

Memaparkan kisah Osman seorang penjaga garisan yang berkonflik dengan isterinya akibat ingin berpoligami. Osman cuba menipu artis popular dengan memberitahu yang isterinya telah memberi izin dia kahwin seorang lagi. Satu hari Maria telah mendapat viral kecoh tentang cerita Osman ingin berkahwin dengan Riyana. Dengan rasa kecewa Maria telah halau Osman keluar dari rumah.

Pelakon Penjaga Garisan Itu Suami Aku

Fahrin Ahmad, Rita Rudaini, Fazlina Ahmad Daud, Tasha Shila, Beego, Joseph Joe, Carl Zali

Download Penjaga Garisan Itu Suami Aku

Download

Tonton Penjaga Garisan Itu Suami Aku

0 comments

Posts a comment

 
© 2011 Tolong Video
Designed by Blog Thiết Kế Share on: Download Blogger Template
Back to top